Workshop z letadla

Workshop pro ty, kteří cítí, že se něco ve firmě nevyvíjí tak, jak má.

Řešíte chronický problém

Pustili jste se do projektu, který se táhne a nedaří se vám jej dotáhnout do vítězného konce. Potřebujete zvýšit výkon marketingu, získat více nových zákazníků nebo se vám nedaří najmout správné lidi do týmu.

Stojíte před velkou výzvou

Čeká vás velký úkol, který vyžaduje hodně peněz, času i energie a vy si nejste jistí, zda děláte správné rozhodnutí. Řešíte nový web, rebranding značky nebo vnitřní organizaci.

„Workshop vám pomůže pojmenovat váš skutečný problém, rozpadnout jej na dílčí části a postavit a udělat funkční bojový plán, jak dojít k vytouženému cíli.“

Zrevidujeme vaše cíle

V kontextu celé firmy a vašich dlouhodobých potřeb. Nikoliv jen daného problému.

Identifikujeme správné výzvy

Zmapujeme příležitosti a potenciální rizika. Stanovíme cíle a očekávání.

Připravíme seznam konkrétních úkolů

Každý projekt rozdělíme do dílčích celků. Přidáme vlastníky a termíny.

Ušetřím váš čas, energii a v důsledku i peníze!“

Co je workshop z letadla
Je to moje označení pro workshop, kde je známa pouze oblast problému a kde je naším společným úkolem identifikovat problematické části výzvy firmy. Ať už se jedná o oblast marketingu nebo designu služby.

Jak workshop probíhá
Nejdůležitější ze všeho je pojmenovat správně cíle, kterých chce firma dosáhnout. Mám tím na mysli skutečné cíle. A překvapivě skutečným cílem není vytvoření nového webu, aplikace, služby, ale to, co má daný nástroj přinést.

Cílem může být zvýšení obratu skrze vyšší prodeje, nábor nových lidí, zvýšení spokojenosti zákazníků či zaměstnanců.

Fokus na cíle a ne prostředky nám umožní, lépe prozkoumat možnosti, jak vytouženého výsledku dosáhnout.

Zpravidla pak volíme variantu, která nás za co nejkratší čas, úsilí a vynaložené prostředky k cíli dovede.

Bude vás to bavit!

Garantuji vrácení peněz, pokud nebudete s výstupem workshopu spokojeni.

Tomáš Kubín

„Průběhy workshopů hodnotím pozitivně, zejména co se týče jejich efektivity. Výstupy jsou profesionální, odpovídají očekáváním klientů a poskytují relevantní informace. Když přemýšlím nad vlastním provedením podobného workshopu, myslím si, že realizace podobného workshopu by vyžadovala značné úsilí a hodně hodin na přípravu i vyhodnocení.

Proč vyzkoušet workshop s Danou? Určitě je to poměr kvalita vs. cena, která za absolvování workshopu určitě stojí.“

Tomáš Kubín, marketingový manager Marketing.bi

Jak workshop probíhá

1 Vyplníte formulář.

2 Zavolám vám a domluvíme se na detailech workshopu – kde, kdy a co připravit.

3 Zrealizujeme workshop u vás ve firmě nebo u mě.

4 Po workshopu zašlu zpracovaný dokument s výstupem z něj. Obsahuje vaše hlavní zjištění, aha momenty a soupis dalších kroků.

5 Pokud bude potřeba, můžeme domluvit další konzultace vývoje projektu.

Workshopy jsou můj denní chleba

100+

workshopů odvedu ročně

30+

využívaných metod

20+

spokojených klientů

Jan Noah

„Líbí se mi efektivita a struktura workshopu. Že to má vždy hlavu a patu. Že to za studio vidíte z nezaujaté pozice a nezabředáváte se do dlouhých nesouvisejících témat. Líbí se mi váš způsob práce. Zrychluje to čas, který musíte nad problémem strávit.

Proč zkusit workshop s Danou? Když nezkusíte, nebudete vědět, nic neriskujete.“

Jan Noah, majitel firmy Vitalvibe

Foto Dana

Dana Salačová

Jsem designérka, marketérka a výzkumnice s know-how v designu služeb. Pomáhám klientům zastavit se a dělat ta správná rozhodnutí.

Mám více jak 10 let zkušeností z rozličných oborů marketingu. Nejvíc se soustředím na strategie firem a zvyšování kvality služeb. Díky mé historii nenaletíte pochybným profesionálům, zlepšíte své služby a hlavně se zastavíte. Operativa a neschopnost najít si čas na strategické otázky je to, co hubí spoustu ambiciozních firem.

Praktické informace

Délka workshopu: 4 hodiny
Cena: 16 200 Kč bez DPH
Garance: Pokud nebudete výstupem workshopu spokojeni, vrátím vám 100 % z ceny

Nezávazná registrace

Ochutnejte moji práci

Těmito články chci inspirovat firmy, aby našly odhodlání a čas pro řešení hlubších otázek.

Jak za pár hodin zastavit postupující chaos ve firmě

Začátkem letošního roku se na mě obrátil GarantovanýNájem.cz s pros…

Celý článek Case study

Jak zavést ve firmě udržitelné změny a ještě u toho ušetřit moře času

Možná chcete ve firmě zavést nějakou změnu, ale nevíte, kde začít.…

Celý článek Case study

Jak nastartovat inovace služeb v neziskovce

Když mi loni v březnu bylo nabídnuto, abych se ujala mentoringu HCD v te…

Celý článek Inovace

Zbavte se neproduktivních mítinků a získejte 31 hodin měsíčně

“Prosim tě, promiň, já už musim, mám další mítink…”…

Celý článek Meetings

Jak během krize získat náskok před konkurencí?

Stojíme na počátku (nejen) ekonomické krize. Klienti se mě čím dál …

Celý článek Case study

Jak díky inovacím na ministerstvu pomáháme lidem snáze projít oddlužením

Ukážu vám projekt, kde pomáháme mnoha lidem začít nový život bez d…

Celý článek Case study

Díky nám si ve firmě zorganizovali workshop sami. A to za dost vražedných podmínek

Jak udělat workshop bez zkušeného facilitátora? Těžko, řekl by škar…

Celý článek Case study

Optice Richter jsme překopali celý e-mailing. Teď ho lidi fakt čtou a chodí na pobočku

„Máme externí agenturu na marketingovou komunikaci, která nám dělá …

Celý článek Case Study

Co dělat, když je projekt rozjebaný jak ruská carevna?

Čím dál častěji mě zvou k projektům, které jsou ve stádiu mrtvoln…

Celý článek Case Study

Co dělat, když se projekt vyvíjí jako jízda na sáňkách v létě…

Znáte to. Odstartujete projekt, častokrát nemusí jít ani o nic zásadn…

Celý článek Meetings

Pristupujte k emailingu ako k randeniu

Pri zmienke o emailingu často myslíme ihneď na zložité newslettery, de…

Celý článek E-mailing