Pomůžeme vám stavět, zlepšovat a prodávat vaše služby. Jak?
Nad všemi projekty přemýšlíme jako nad designovými výzvami.
Systematicky
Vybíráme pouze takové výzvy a projekty, které váš byznys opravdu posouvají dopředu.
Vždy s vámi v tandemu
Už jsme si ověřili, že jedině tak vznikají skutečně dobré výsledky.
S procesem pod kontrolou
Jste u všech zásadních milníků. My odmakáme to nutné a na vás zůstane jen zábavná práce.
„Jsme pekelně dobří v tvorbě strategií, UX a designu služeb. Rádi vaše služby posuneme v těchto i dalších oblastech.“
Zlepšování služeb
Neustálé posouvání služeb a uživatelského zážitku k lepšímu dlouhodobě prospívá vašemu byznysu a také vašemu vymezení oproti konkurenci. Získat nového zákazníka vás stojí spoustu sil i peněz, s jejich udržením vám pomůžeme.
- Uživatelský zážitek na prodejně
- Inovace a zlepšení stávajících služeb
- Zavádění nových služeb
UX webu
Na základě dat, uživatelského testování a případně dalších vhodných metod s vámi vytvoříme web, který bude uživatelsky přívětivý a bude plnit stanovené cíle.
- Uživatelské testování webu
- Vyhodnocení analytických dat
- Příprava struktury a wireframů webu
Workshopy
Zapeklité problémy se nejlépe řeší společnými silami. Stojíte na startu nového obtížného projektu, který je třeba domyslet, nebo nad složitým běžícím projektem? Jsme tu pro vás, workshopy jsou naše srdcovka!
- Jak přistoupit k vylepšení marketingu
- Jak zlepšit službu
- Jak získat ty nejlepší zaměstnance
Tvorba strategií
Posbíráme si potřebná data, analyzujeme je a stanovíme společně strategické cíle, směrování a vytvoříme akční plán prací. Pracujeme vždy dvourychlostně. Z krátkodového hlediska na tom, abychom vám co nejdříve přinesli peníze zpět a zároveň se díváme do budoucna a systematicky posouváme váš byznys.
- Firemní strategie
- Marketingová strategie
- Marketingový akční plán
Brandová identita
Nemáte jistotu v tom, kdo vaše firma je? Chybí vám definice nebo správná formulace důvodů existence vašich služeb? Společně najdeme vaše jedinečné místo na trhu.
- Filozofie značky
- Vize a mise značky
- Hodnoty značky
Audity
Potřebujete si srovnat, jak daleko je aktuálně vaše firma od vytouženého cíle? Nebo jak si stojí oproti konkurenci? S tím vám rádi pomůžeme. Audity máme v malíku.
- Analýza byznysových příležitostí a rizik
- Audit firmy
- Analýza konkurence
Kvalitativní výzkumy
Hlubší poznání vzorců chování, postojů, motivací, vztahů a interakcí vašich zákazníků nebo potenciálních zaměstnanců vám pomůže rychleji a precizněji postavit vaše služby, produkty nebo nábor nových zaměstnanců.
- Hloubkové rozhovory s cílovou skupinou
- Online focus group
Designové myšlení je naše podstata
Většinou za námi přijdete se tím, že potřebujete realizovat nový web. Často ale nový web není odpověď na vaši potřebu. Tou je více zákazníků, zaměstnanců nebo prodaného zboží. V duchu HCD se s vámi vracíme vždy o vývojovou fázi zpět. Prozkoumáme vaše řešení, další alternativy z pohledu přínosu pro váš byznys a teprve pak promýšlíme tu nejvýhodnější variantu řešení pro vás. Vytvoříme ji, otestujeme, zrealizujeme a v ideálním případě dál zlepšujeme.
„Průběhy workshopů hodnotím pozitivně, zejména co se týče jejich efektivity. Výstupy jsou profesionální, odpovídají očekáváním klientů a poskytují relevantní informace. Když přemýšlím nad vlastním provedením podobného workshopu, myslím si, že realizace podobného workshopu by vyžadovala značné úsilí a hodně hodin na přípravu i vyhodnocení.
Proč vyzkoušet workshop s Danou? Určitě je to poměr kvalita vs. cena, která za absolvování workshopu určitě stojí.“
Tomáš Kubín, marketingový manager Marketing.bi
„Líbí se mi efektivita a struktura workshopu. Že to má vždy hlavu a patu. Že to za studio vidíte z nezaujaté pozice a nezabředáváte se do dlouhých nesouvisejících témat. Líbí se mi váš způsob práce. Zrychluje to čas, který musíte nad problémem strávit.
Proč zkusit workshop s Danou? Když nezkusíte, nebudete vědět, nic neriskujete.“
Jan Noah, majitel firmy Vitalvibe
Máme za sebou
Nadesignováním služeb na projektu Informovaný dlužník jsme pomohli mnoha lidem začít nový život bez dluhů.
Nastartovali jsme marketing brněnské optice promocí Brandové identity, strategie značky a postupného zlepšování služeb
Iterativním postupem a poctivým testováním s uživateli jsme realizovali uživatelsky přívětivý online srovnávač podílových fondů.
Optimalizovali a vytvořili jsme novou strukturu webu s důrazem na efektivní použití pro marketingové kampaně.
Navrhli, citlivě napsali a graficky jsme ztvárnili online prezentaci webu pro specifickou cílovou skupinu.