Workshop pro ty, kteří cítí, že se něco ve firmě nevyvíjí tak, jak má.
Řešíte chronický problém
Pustili jste se do projektu, který se táhne a nedaří se vám jej dotáhnout do vítězného konce. Potřebujete zvýšit výkon marketingu, získat více nových zákazníků nebo se vám nedaří najmout správné lidi do týmu.
Stojíte před velkou výzvou
Čeká vás velký úkol, který vyžaduje hodně peněz, času i energie a vy si nejste jistí, zda děláte správné rozhodnutí. Řešíte nový web, rebranding značky nebo vnitřní organizaci.
„Workshop vám pomůže pojmenovat váš skutečný problém, rozpadnout jej na dílčí části a postavit a udělat funkční bojový plán, jak dojít k vytouženému cíli.“
Zrevidujeme vaše cíle
V kontextu celé firmy a vašich dlouhodobých potřeb. Nikoliv jen daného problému.
Identifikujeme správné výzvy
Zmapujeme příležitosti a potenciální rizika. Stanovíme cíle a očekávání.
Připravíme seznam konkrétních úkolů
Každý projekt rozdělíme do dílčích celků. Přidáme vlastníky a termíny.
„Ušetřím váš čas, energii a v důsledku i peníze!“
Co je workshop z letadla
Je to moje označení pro workshop, kde je známa pouze oblast problému a kde je naším společným úkolem identifikovat problematické části výzvy firmy. Ať už se jedná o oblast marketingu nebo designu služby.
Jak workshop probíhá
Nejdůležitější ze všeho je pojmenovat správně cíle, kterých chce firma dosáhnout. Mám tím na mysli skutečné cíle. A překvapivě skutečným cílem není vytvoření nového webu, aplikace, služby, ale to, co má daný nástroj přinést.
Cílem může být zvýšení obratu skrze vyšší prodeje, nábor nových lidí, zvýšení spokojenosti zákazníků či zaměstnanců.
Fokus na cíle a ne prostředky nám umožní, lépe prozkoumat možnosti, jak vytouženého výsledku dosáhnout.
Zpravidla pak volíme variantu, která nás za co nejkratší čas, úsilí a vynaložené prostředky k cíli dovede.
Bude vás to bavit!
Garantuji vrácení peněz, pokud nebudete s výstupem workshopu spokojeni.
„Průběhy workshopů hodnotím pozitivně, zejména co se týče jejich efektivity. Výstupy jsou profesionální, odpovídají očekáváním klientů a poskytují relevantní informace. Když přemýšlím nad vlastním provedením podobného workshopu, myslím si, že realizace podobného workshopu by vyžadovala značné úsilí a hodně hodin na přípravu i vyhodnocení.
Proč vyzkoušet workshop s Danou? Určitě je to poměr kvalita vs. cena, která za absolvování workshopu určitě stojí.“
Tomáš Kubín, marketingový manager Marketing.bi
„Líbí se mi efektivita a struktura workshopu. Že to má vždy hlavu a patu. Že to za studio vidíte z nezaujaté pozice a nezabředáváte se do dlouhých nesouvisejících témat. Líbí se mi váš způsob práce. Zrychluje to čas, který musíte nad problémem strávit.
Proč zkusit workshop s Danou? Když nezkusíte, nebudete vědět, nic neriskujete.“
Pomáhám klientům zastavit se a dělat ta správná rozhodnutí
Jsem designérka, marketérka a výzkumnice s know-how v designu služeb.
Mám více jak 10 let zkušeností z rozličných oborů marketingu. Nejvíc se soustředím na strategie firem a zvyšování kvality služeb. Díky mé historii nenaletíte pochybným profesionálům, zlepšíte své služby a hlavně se zastavíte.
Operativa a neschopnost najít si čas na strategické otázky je to, co hubí spoustu ambiciozních firem.
„Všechno souvisí se vším.“
- LEONARDO DA VINCI
Praktické informace
Délka workshopu
4 hodiny
Cena
16 200 Kč bez DPH
Garance
Pokud nebudete výstupem workshopu spokojeni, vrátím vám 100 % z ceny
Závazná registrace
Ochutnejte moji práci
Těmito články chci inspirovat firmy, aby našly odhodlání a čas pro řešení hlubších otázek.
Jak díky inovacím na ministerstvu pomáháme lidem snáze projít oddlužením
Ukážu vám projekt, kde pomáháme mnoha lidem začít nový život bez dluhů.